Välkomna på tjejkväll i Visby Racketcenter.

Sofiya, Elsa, Ellen och Emma välkomnar alla juniortjejer 9-18 år i verksamheten välkomna på tjejkväll.

Datum: fredag 29/5, samling 16.45 på bana 1 och vi avslutar vid ca 19.00 med pizzafest. Vid ca 19.30 är kvällen slut. 

Det blir gemenskap, dubbelspel i både tennis och padel och kanske någon mer racketsport och kvällen avslutas med Pizzafest från Mille Lire.

Anmäl er till kansli@visbytk.com

Välkomna alla tjejer!

Kategorier: Nyhet