Välkomna på tjejkväll i Visby Racketcenter.
Sofiya, Elsa, Ellen och Emma välkomnar alla juniortjejer 9-18 år i verksamheten välkomna på tjejkväll.
Datum: fredag 29/5, samling 16.45 på bana 1 och vi avslutar vid ca 19.00 med pizzafest. Vid ca 19.30 är kvällen slut.
Det blir gemenskap, dubbelspel i både tennis och padel och kanske någon mer racketsport och kvällen avslutas med Pizzafest från Mille Lire.
Anmäl er till kansli@visbytk.com
Välkomna alla tjejer!